to klient szuka Ciebie
oszczędzasz czas i pieniądze
precyzyjne kierowanie
docierasz do najlepszych klientów
szybkie uruchomienie
efekty widoczne od razu
Efekty widoczne już od pierwszego dnia!
Kampanie Google Ads (dawniej AdWords), to reklamy tekstowe znajdujące się nad oraz pod bezpłatnymi wynikami wyszukiwania, nazywane też linkami sponsorowanymi.
Główna zaleta reklam w wyszukiwarce to dotarcie do użytkownika w momencie, gdy poszukuje on informacji na określony temat. Dobierając odpowiednie słowa kluczowe, można dotrzeć ze swoim przekazem na etapie decyzji zakupowej, na którym najbardziej nam zależy.
Stosując ogólne frazy jak np. “fotowoltaika” czy “ubezpieczenie samochodu” dotrzemy do osób, które nie są jeszcze gotowe na zakup, ale już teraz możemy zapoznać je z naszą ofertą i zacząć budować świadomość produktu lub marki.
Decydując się na bardziej złożone i precyzyjne frazy jak np. “fotowoltaika kraków firmy” dotrzemy do osób, które są na etapie wyboru firmy w ich miejscu zamieszkania, która dostarczy i zamontuje system fotowoltaiczny. Takich użytkowników jest oczywiście znacznie mniej, jednak szansa na sprzedaż zdecydowanie wyższa.
Inną bardzo ważną zaletą kampanii Google Ads jest jej natychmiastowe działanie. Pierwsze efekty pojawiają się już pierwszego dnia po jej uruchomieniu. Naturalnie kampanię Ads należy stale monitorować i optymalizować, jednak w przeciwieństwie do pozycjonowania, nie trzeba czekać wielu miesięcy by pojawili się pierwsi użytkownicy.
Istotnym elementem reklam Google Ads jest elastyczność w ustalaniu budżetu a także pełna kontrola kosztów. To reklamodawca ustala ile chce przeznaczyć pieniędzy na reklamę a także ile jest w stanie zapłacić za pojedyncze kliknięcie czy do jakiego kosztu konwersji chce dążyć.
Najlepszym dowodem skuteczności jest fakt, że jesteś na tej stronie i przeglądasz naszą ofertę tworzenia i obsługi kampanii Google Ads.